برنامه فلوک

جدیدترین نرم افزارنرم افزار تست کابل شبکه گزارشگیری فلوک linkware 11 دانلود نمایید

نرم افزار تست کابل شبکه

نرم افزار مدیریت تست  فلوک کابل های شبکه Fluke Networks LinkWare به شما امکان می دهد داده های مربوط به نتایج تست را از چندین دستگاه تستر کابل با این برنامه ی تحت سیستم عامل ویندوز مدیریت کنید.
این برنامه می تواند با کمک به شما در سازماندهی سریع ، ویرایش ، مشاهده ، چاپ ، ذخیره یا بایگانی نتایج تست  فلوک و مدیریت بر پروژه های تست و آنالیز شبکه را آسان می کند.
شما می توانید نتایج آزمایش های تست فلوک را از دستگاه تستر فلوک خود در پایگاه داده نرم افزار LinkWare موجود import کرده و سپس نتایج  تست های فلوک را بر اساس فیلدها یا پارامترهای داده مدنظرتان مرتب ، جستجو و سازماندهی کنید.

دانلود LinkWare نسخه 11 برنامه فلوک

همچنین می توانید روی امنیت داده های خود مطمین باشید زیرا هرگونه داده ای که با LinkWare در رایانه شما بارگذاری می شود مطمینا از حافظه یک دستگاه تستر فلوک استخراج شده است زیرا فایل های FLW نتایج تست قابل دستکاری نیستند.

دانلود آخرین به‌روزرسانی نسخه 10.8 از این نرم‌افزار جهت مدیریت دستگاه‌های تست شبکه Fluke Networks از قبیل DSX-5000 ،DSX-8000 ،Certifiber Pro ،OptiFiber Pro  و DSX2-5000 ،DSX2-8000 و DSX-600 ،DSX , LIQ-100, LIQ-KIT , …

دانلود آخرین به‌روزرسانی Firmware دستگاه‌های سری Versiv فلوک شبکه (Fluke Networks) نسخه 11  از این به‌روزرسانی به همراه آخرین نسخه از نرم‌افزار مدیریت دستگاه‌های تست شبکه Fluke Networks از قبیل DSX-5000 ،DSX-8000 ،Certifiber Pro ،OptiFiber Pro  و… در این فایل فشرده موجود است.

  • بهتر است قبل از به‌روزرسانی از محتویات دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و آن را Reset Factory نمایید.
  • قبل از شروع فرآیند نصب، VPN خود را قطع نمایید.

دانلود LinkWare 11.3 >>>>>>>جدید ترین نرم افزار تست فلوک 

جهت دریافت برنامه فلوک نرم افزار linkware برروی واتساپ شرکت 09359044880 پیام دهید و لینک دریافت کنید و یا میتوانید از روی کانال تلگرم به ادرس https://t.me/iranfluk/478

آخرین نسخه نرم افزار linkware V 11 نسخه web را دانلود نمایید .

 

free download linkware

free download linkware v10

linkware 11 download new version 2022

نماینده فلوک در ایران >>>> ایران فلوک